13 Mayıs 2014 Salı

Patron Sorunsalı - Pinti Kral Vol:2

Selam olsun patronuna her uyandığında "benden beter olasın" diyerek içinden güne başlayanlara :)) Benim patronumun pinti oluşundan bahsetmiştim sizlere. Hala geçen hafta boyunca yaptığım seyahatlerin parasını nasıl başarsam da alsam diye planlar kurarken, bir de öğrendim ki bizim akıllı bıdık bir sürü insana çeşitli vaatlerde bulunmuş. Adamlar beni arayıp "biz de sizinle yurt dışına gidiyormuşuz önümüzdeki ay" dediklerinde "ben de mi geliyor muşum?" dedim onların gidişi çok normalmiş gibi :)) Çünkü yurt içi iş gezileri bile benim için çok sarsıcı şu aralar yurt dışının üstesinden nasıl gelirim bilmem. Neyse aradım benim bay pinti kralımı meğerse adamlar yarın bir gün işine lazım olur diye "sizinle de bir yurt dışı yaparız diye ortaya bir laf attım adamlar da pek bir aç gözlü çıktılar" dedi :) Ben onun kesin tarih verdiğine adım gibi eminim aslında, çünkü öyle bir çene var ki adamda yalanı söylerken bile saat dakika bilgisi veriyor altında bir şey aramanıza fırsat kalmıyor. Neyse buradan bay BB. ye sesleniyorum, çekirge bir sıçrar, iki sıçrar..

Gelelim benim yeni iş planlarıma. Uzun zamandır şikayet ettiğim işimden kurtulmadan önce yeni bir iş bulmam lazım çünkü gırtlağıma kadar borca batmış durumdayım. Neyse tanıdığım herkesi ve onların tanıdıkları herkese iş aradığımı facebook, twitter, insatagram, whatsapp, kısa mesaj, direk arama, hadi kahve içelim vb yollarla söyledim :) Hiç bir yerden ses çıkmadı tabi ki, kariyer sitelerinden nefret ediyorum, tamamen şirketlerin reklam aracı olarak kullandığını ve insanlarla dalga geçtiklerini düşündüğüm için onlara bulaşmıyorum artık. Neyse hiç bir yerden ses çıkmadığı gibi bir de üstüne iki üç hafta geçtikten sonra arayıp ben de iş arıyorum diyenler oldu. Kelin ilacı olsa deyip üzüldüm tabi ki. Keşke arkadaşlarıma bu anlamda yardım edebilsem ki onlar bana iş aradığım dönemde gerçekten de çok destek olmuşlardı. 

Sonra bir gün çok sevdiğim bir arkadaşımla hem iş mevzularını konuşmak, hem de hasret gidermek için buluştum. Bu arkadaşım iki farklı alanda kariyer yapmış başarılı bir iş kadını. Bütün işlerini arkasında bırakıp bir network işine girmiş. Hatta kazancını arttırmak için büyük oynamış ve bankadan ekstra kredi çekip büyük bir sermaye ile işe başlamış. Hem burada çalışır hem de kendi işini yaparsın, para kazanmaya başlayınca da işten ayrılırsın dedi. Aslına bakarsanız çok kafama yattı bu mevzu. Biraz daha araştırıp soluğu bir bankanın kapısında alabilir, çok para kazanır ve pinti krala bana hala vermediğin iki maaş ve bir maaşlık yol parası ücretimi ver ben gidiyorum demek için can atıyorum :) 

Vermezse ne olur, hiç bir şey olmaz, o biraz daha iğrençleşir gözümde ben hesabı öteki tarafta zevkle tahsil ederim olur biter.

Bakalım bu network işi gerçekten de bahsedildiği gibi harika mı? Gelişmeleri size de anlatırım daha sonra. Bu günlük bu kadar.

Ve not: Tüm annelere yürekten sevgiler, keşke bankalar, mağazalar, bu gibi zamanlarda bizi boğmasalar kampanyalarla ilgili, insanı özel günlerden soğutuyorsunuz. Ve tüm annelerin anneler günü kutlu olsun..   

1 yorum:

  1. Pinti Krala çok kızıyorum ben :( Umarım güzel bir iş bulursun yakın zamanda

    YanıtlaSil